گوجی بری خشک ایرانی (میوه زندگی) ,

menuordersearch
javizmaviz.ir
قبلی
بعدی
پیشنهاد ما

گوجی بری خشک ایرانی (میوه زندگی)

(0)
(1)

ایرانی 400 گرمی - موجودی: 0

گوجی بری خشک ایرانی (میوه زندگی)
رنگ و مدل کالا
ایرانی 200 گرمی
ایرانی 400 گرمی
تعداد
+
_
عدد
ارسال رایگان
274,000 تومان
اتمام موجودی

گوجی بری

 

گوجی بری خشک و لاغری

 

 

گوجی بری خشک ایرانی :

 

           گوجی بری یک نوع میوه قرمز است که گوجی بری را به نام و عنوان توت گرگی نیز می‌شناسند. گوجی بری یا Goji berry و با نام ولک بری Wolf بری نیز شناخته می‌شود گیاه بومی چین است و در مناطق جنوب چین تا مناطق سرد و خشک مغولستان می‌روید. گوجی بری خواص و فواید زیادی ی ای بدن و سلامت پوست دارد و از همین رو از گوجی بری در صنایع آرایشی و بهداشتی مانند لوسیون بدن، شامپو یا هر نوع محصول پوستی دیگر استفاده می‌کنند. از خواص گوجی بری، گوجی بری برای تقویت سیستم ایمنی، گوجی بری برای افزایش قدرت جنسی، گوجی بری برای کنترل قند خون، گوجی بری برای بهبود قدرت بینایی، گوجی بری برای سلامت پوست، گوجی بری برای حفظ سلامت قلب، گوجی بری برای تنظیم سطح کلسترول، گوجی بری برای پیشگیری از سرطان، گوجی بری برای حفظ سلامت کبد، گوجی بری برای لاغری، میتوان اشاره نمود.

 

 

 

گوجی بری خشک ایرانی و لاغری

 

طریقه مصرف گوجی بری برای لاغری :

 

              یکی از روش‌های مصرف گوجی برای برای لاغری مصرف دمنوش گوجی است. برای این‌ کار ابتدا گوجی بری‌های خشک را در قوری ریخته و سپس حدودا دو فنجان آب جوش را به قوری اضافه کنید و اجازه دهید برای مدت زمان سه تا پنج دقیقه بماند تا دم بکشد. سپس دمنوش را از صافی رد کنید و در صورت تمایل می‌توانید کمی عسل نیز به آن اضافه کرده و نوش جان کنید. یک روش دیگر این است که 300 تا 500 میلی لیتر آب را به جوش آورید و سپس مقداری لیمو ترش حلقه شده، دو تا چهار عدد میخک و یک قاشق غذاخوری گوجی بری را به آب در حال جوش اضافه کنید و بگذارید برای مدت زمان پنج دقیقه با هم بجوشند، سپس شعله گاز را حاموش کرده و بگذارید ده دقیقه بماند. سپس این مواد را از صافی رد کنید و دمنوش خود را میل کنید. می‌توانید از این دمنوش قبل از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام بنوشید، این کار موجب کاهش حس گرسنگی می‌شود. مصرف گوجی بری به صورت آبمیوه همراه با میوه‌های دیگر مانند لیمو و کیوی و کمی آب معدنی می‌تواند منجر به کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی شود. همپنین از گوجی بری می‌توانید همراه با کشمش و یا دانه چیا در تهیه سالاد استفاده کنید.
 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatmailsorosh
logo

دفتر مرکزی : آذربایجان شرقی مراغه بخش مرکزی، محله شیخ تاج، شهید حق نظری، کوچه شهید قادری، بن بست (حکاک پور)، پلاک 38 | تلفن های تماس : 09337482536 | info @javizmaviz.ir

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.