مغز گردو مراغه امسالی 1402 ,

menuordersearch
javizmaviz.ir
قبلی
مغز گردو مراغه ممتاز
 گردو مراغه با پوست ممتاز
بعدی

مغز گردو مراغه امسالی 1402

(3)
(0)

100 گرمی - موجودی: 30

مغز گردو مراغه امسالی 1402
رنگ و مدل کالا
ممتاز 800 گرمی
ممتاز 400 گرمی
100 گرمی
تعداد
+
_
عدد
ارسال رایگان
69,000 تومان
موجود

معرفی محصول

گردوی چهار پر و پر چرب باغشهر مراغه بصورت مستقیم از کشاورزان تهیه و پس از تبدیل به مغز گردو، در بسته بندی های شکیل به هموطنان عرضه میگردد

جَویز همان گردو است.

گردو یک نوع خشکبار مقوی که بدلیل فراوانی امگا 3 به آن غذای مغز هم میگویند💡

گردو بیشترین اندازه اسید چرب امگا 3 در میان مواد غذایی گیاهی را دارد.👍

مغز گردو سرشار از ویتامین ای و آنتیاکسیدان است، موادی که خطر توسعه بیماری آلزایمر را کاهش میدهند. این آجیل سالم و مقوی یکی از مغذی ترین انواع مغزیجات است که در طب سنتی و اسلامی نیز بسیار توصیه شده است.
مغز گردو به دلیل مقادیر بالای اسیدهای چرب امگا 3 به کاهش کلسترول خون کمک می‌کند، باعث سلامت قلب و عروق شده و برای لاغری و کاهش وزن مفید است.💕

در اغلب اوقات مغز گردو را به عنوان یک میان وعده استفاده میکنند. مغز گردو با پنیر، مغز گردو با عسل، مغز گردو در خورشها، دسرها، کیکها و… مصرف میشود. همچنین از مغز گردو، برای تهیهی روغن گردو استفاده میشود که قیمت بالایی نیز دارد.

چربی مغز گردو 65٪ وزن آن را تشکیل میدهد. این امر مغز گردو را به غذایی با کالری و چگالی انرژی بالا تبدیل کرده است. چگالی انرژی بالا به معنای بالا بودن کالری یک مادهی غذایی نسبت به حجم آن است که مغز گردو دارد.

اگرچه مغز گردو سرشار از چربی و کالری است، اما جایگزینی آن با سایر مواد غذایی موجود در رژیم غذایی، باعث چاقی و اضافه وزن نمیشود. مغز گردو از لحاظ دارا بودن چربیهای چنداشباعنشده از بیشتر مغزها غنیتر است. فراوانترین چربی موجود در مغز گردو اسید چرب امگا-6 است که اسید لینولئیک نامیده میشود.

همچنین مغز گردو دارای درصد نسبتا بالایی اسید چرب امگا-3 است که آلفا لینولنیک اسید (ALA) نامیده میشود. مقدار این اسید چرب در مغز گردو 8 تا 14 درصد کل محتوای چربی مغز گردو است. در واقع مغز گردو تنها مغزی است که این مقدار قابل توجه از اسید چرب امگا-3 را در خود دارد و این اسید چرب مسئول بخش بزرگی از خواص مغز گردو است. آلفا لینولنیک اسید برای سلامت قلب، کاهش التهابات و بهبود ترکیب چربی خون مفید است.

مغز گردوی اعیان باغشهر مراغه محصولی کاملا ارگانیک بوده و بصورت طبیعی فرآوری میگردد.
( گردو ممتاز مراغه در بسته بندی شکیل جویز مویز به هم میهنان ارائه میگردد)

سایر توضیحات

مناسب برای :   تمام افراد علی الخصوص کودکان، سالخوردگان و بانوان باردار

شیوه نگهداری :   در جای خشک و خنک

نوع بسته بندی :   آزاد

زمان ماندگاری :   6 ماه

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatmailsorosh
logo

دفتر مرکزی : آذربایجان شرقی مراغه بخش مرکزی، محله شیخ تاج، شهید حق نظری، کوچه شهید قادری، بن بست (حکاک پور)، پلاک 38 | تلفن های تماس : 09337482536 | info @javizmaviz.ir

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.