قوانین ,

menuordersearch
javizmaviz.ir
(6)
(0)
قوانین

 

قوانین فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه جویز مویز

 

 

 

    ✅    کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‏ های کاربردی  فروشگاه اینترنتی   جَویز مَویز به دقت مطالعه فرمایید.

 

  ورود کاربران به وب‏سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه اینترنتی جویز مویز و سایر خدمات ارائه شده توسط  فروشگاه اینترنتی جویز مویز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی جویز مویز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی جویز مویز از سوی کاربر است.

  لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏های قبلی محسوب می‏شود.

 

🔰 تعریف مشتری یا کاربر

        مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی جویز مویز اقدام کند.
        همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی جویز مویز یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.

 

🔰  قوانین عمومی

        توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه ‏های فروشگاه اینترنتی جویز مویز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ ها و سرویس‏های فروشگاه اینترنتی جویز مویز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می­شود و شما توافق می‏کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

🔰  قوانین سایت فروشگاه جویز مویز "فروش اینترنتی خشکبار مراغه "

       استفاده شما از وب سایت فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه " جویز مویز " به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه است. در ادامه محتویات این صفحه منظور از “سایت فروشگاه خشکبار مراغه” همان   “وب سایت فروشگاه اینترنتی جَویز مَویز” و بالعکس آن به آدرس اینترنتی JavizMaviz.ir   است.


        محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “سایت فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند. همچنین “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” بعد از هر بار به روزرسانی سعی خواهد کرد خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر کند.


      1- خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی‌تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت خشکبار مراغه مجاز است.


      2- اطلاعات موجود در “سایت فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه” از منابع معتبر و مرتبط و نیز سایت های خبری رسمی کشور جمع آوری و در وب سایت قرار داده شده است. ممکن است اطلاعات، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در “سایت فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه ” در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه شده بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات وب سایت را به روز خواهد کرد.


      3- کاربران می‌بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.


      4- شما به فروشگاه اینترنتی جَویز مَویز اطمینان می‌دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از “سایت فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه” است استفاده نخواهید کرد. شما از این سایت به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.


      5- “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی‌پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می‌شوند و “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می‌تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.


      6- این توافق نامه تحت قوانین کشور ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می‌شود.


      7-  “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” امکان دارد دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه های خبری، شبکه دوستان و سایر سرویس هایی باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‌شوند. شما توافق می‌کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.


      8- “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” الزامی به دیدبانی و کنترل سرویس های جمعی ندارد. با این وجود “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که محتویات ارسال شده در سرویس های جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را پیگیری و در صورت نیاز و توان حذف کند.


      9- ممکن است ما سرویس های خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های “سایت فروشگاه اینترنتی جویز مویز” هر از گاهی به روز خواهد شد. در این صورت تاریخ درج شده در بالای این صفحه نشان دهنده آخرین زمان به روز رسانی خواهد بود. شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از وب سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. در صورتی که شرایط استفاده از سرویس ها شامل تغییرات عمده شود خبر آن در صفحه اولیه سایت اعلام خواهد شد.

 

 

 

✅ جهت بازدید از فروشگاه آنلاین خشکبار مراغه

                   

                    کلیک نمایید 👇👇


    🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

         <<   فروشگاه جَویز  مَویز   >> 

 

 

فروشگاه اینترنتی خشکبار مراغه جویز مویز

 

 

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatmailsorosh
logo

دفتر مرکزی : آذربایجان شرقی مراغه بخش مرکزی، محله شیخ تاج، شهید حق نظری، کوچه شهید قادری، بن بست (حکاک پور)، پلاک 38 | تلفن های تماس : 09337482536 | info @javizmaviz.ir

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.